PRO PICS

travel, tutorial, home

15 مکان دیدنی در اروپا با انتخاب نظر مسافران

بهترین مکان برای سفر در اروپا
2019

1. بوداپست ، مجارستان

هزاران نفر از شما در سراسر جهان به بوداپست به عنوان بهترین مقصد اروپا 2019 رای داده اید. پایتخت مجارستان شماره یک در لیست سطل های سفر شما است.

محیط شهر با میراث غنی از معماری و تاریخی خیره کننده است: ترکیبی بی نظیر از فرهنگ ، گاسترومن شکوفه و مزایای آبهای گرمایی و دیدنی های میراث جهانی را ارائه می دهد. مروارید دانوب نه تنها بهترین مقصد اروپا است بلکه یکی از زیباترین و امن ترین شهرهای جهان است. بوداپست ظرافت پاریس ، میراث معماری وین ، جذابیت های پورتو ، زندگی ملایم استکهلم را ارائه می دهد.

به دوستداران بوداپست بپیوندید و پرواز ، محل اقامت و بهترین تورهای خود را در بوداپست از قبیل کروز دانوب ، بازدید از قلعه بودا یا یک تور پیاده روی جایگزین بوداپست از Buda و Pest رزرو کنید و از اقامت خود در بهترین مقصد اروپا لذت ببرید! یک کلام توصیه: اگر همه عکس هایی که از خود می گیرید را به اشتراک بگذارید ، حساب اینستاگرام شما در معرض خطر منفجر شدن است!

2. براگا ، پرتغال

براگا هزاران سال مسافرتی از سراسر جهان را به خود جلب کرده است. براگا (1 ساعت با قطار از پورتو) درخشان ، جذاب و پر از زندگی است. این شهر در فضایی دوستانه و گرم بهترین های پرتغال را ارائه می دهد.

در خیابان های خرید آن قدم بزنید و از زیبایی کلیسای جامع گوتیک آن شگفت زده شوید. استراحت عاشقانه را در باغ سانتا باربارا انجام دهید یا به قله Bom Jesus do Monte بروید. حتی به نظر نمی رسد آسمان محدودیتی برای براگا و ساکنان آن باشد. خواه مؤمن باشید یا نه ، پناهگاه بانوی ما از سمیرو به طرز نفس گیر زیبایی و الهام بخش است.

معتاد به خرید؟ مشکلی نیست ، Braga با ترکیبی از مغازه های سنتی ، فروشگاه های طراح جوان و مراکز خرید ، تجربه ای بی نظیر را ارائه می دهد. می خواهید حرکت کنید ، رقصید ، بخندید و لحظات فراموش نشدنی را به اشتراک بگذارید؟ براگا رویدادهای با کیفیت و عالی را در طول سال ارائه می دهد. بیشتر؟ بزرگترین شب سفید در اروپا در براگا با ده ها کنسرت خیابانی برگزار می شود. براگا برای عاشقان ، ماجراجویان ، مواد غذایی ، گاومیش های تاریخ و کسانی که به دنبال روندها و تجربیات جدید هستند ساخته شده است. چشمان خود را باز کنید ، زیبایی همه اطراف شماست!

پرواز خود را به Porto و همچنین محل اقامت خود با بهترین قیمت و بهترین تورهای خود در Braga رزرو کنید.

بیشتر سفر کنید و کمتر خرج کنید! اکنون اقدام کنید و یک تور اروپا ثبت کن!

3. مونت ایزولا ، ایتالیا

مونت ایزولا احتمالاً یکی از زیباترین مقصد ایتالیا است. مونت ایسولا واقع در دریاچه ایسه ، فقط 2 ساعت از میلان ، بهترین لومباردی را در چند کیلومتر مربع ارائه می دهد. این کوه بزرگ که در وسط یک دریاچه زیبا ظاهر می شود ، بهشت ​​روی زمین است. مونت ایزولا مدت طولانی است که ممنوعیت اتومبیل ها است و به دلیل تعهد خود در زمینه گردشگری پایدار و حفظ تولید محلی ، توسط "کمیسیون عالی اروپا - مقصد عالی" از طرف کمیسیون اروپا اهدا شده است.

مونت ایزولا مسافران از سراسر جهان را اغوا می کند. این الهام بخش از هنرمندان بزرگی همچون کریستو است که جزیره را برای یکی از جالب ترین تاسیسات هنری خود انتخاب کرده است. مونت ایزولا خانواده ها ، دوستداران ، کوهنوردان را اغوا می کند ، کسانی که می خواهند آرامش داشته باشند ، احساس اصالت ، گرمای انسانی و احترام به طبیعت را دارند. صنایع دستی محلی ، تورهای ماهیگیری ، محصولات محلی مانند سالامی ، ماهی در روغن ، مارچوبه وحشی ، روغن زیتون فوق العاده باکره ، ساردین خشک شده در معرض آفتاب ، گوجه فرنگی تازه ، آرگولا یا چوب و چله را کشف کنید. مونت ایزولا همچنین بهشتی برای غذاهای لذیذ است. مانند شراب Franciacorta ، اغوا کننده ، درخشان ، غیرقابل مقایسه است.

بلیط هواپیما خود را به میلان یا Bergamo و همچنین بلیط قطار خود را به Brescia رزرو کنید و سپس با یک اتوبوس یا قطار به Iseo بروید. شما با قایق به مونت ایزولا خواهید رسید (متوجه شدید که مونت ایزولا جزیره ای است؟). شب و روز چهارشنبه وجود دارد. محل اقامت خود را با بهترین قیمت و بهترین تورهای خود در لمباردی رزرو کنید.

4. متز ، فرانسه

اگر می خواهید یکی از مرسوم ترین مقاصد فرانسه را کشف کنید ، متز مطمئناً مکانی برای رفتن است! این شهر هنرمندان و مسافرانی را از سراسر جهان به خود جلب می کند. طراحان جوان ، سرمایه گذاران ، شرکت های نوپا ، سال ها در Metz مستقر شده اند. موسسات فرهنگی مهم مانند مرکز پومپیدو و سازندگان مشهور مانند فیلیپ استارک تصمیم گرفته اند پروژه های خود را در این شهر راه اندازی کنند.

 

Metz در شمال شرقی فرانسه واقع شده است و تنها 82 دقیقه با قطار از پاریس فاصله دارد ، Metz یک شهر بزرگ برای یک استراحت کوتاه است. ترکیب آن از خیابان های پر جنب و جوش و پیاده روی در کنار رودخانه ، آن را برای عابران پیاده ، دوچرخه سواران و افرادی که به دنبال تفریحی و آرامش هستند ، ایده آل می کند. پارک ها و باغ های خانوادگی بخشی از سبک زندگی شهر هستند ، دقیقاً مانند تراس های متحرک ، کافه ها و بارها. پیدا کردن مواد غذایی با کیفیت خوب آسان است. بازار پوششی ، پستی فروشی ها توسط سرآشپزهای قنادی برنده جایزه اداره می شوند و بسیاری از رستوران ها برای هر بودجه غذاهای محلی و بین المللی را سرو می کنند.

5. پوزنان ، لهستان

لهستان یکی از مرسوم ترین مناطق توریستی است که امسال از دست نرود. آیا تاریخ ، قلعه ها را دوست دارید؟ Poznań با تالار باورنکردنی خود به سبک رنسانس ، قلعه عظیم قرون وسطایی مانند آن یا نمای رنگارنگ استری رینک (میدان بازار قدیمی) برای شما ساخته شده است.

خرید و هنر را دوست دارید؟ "Stary Browar" (Old Brewery) یکی از زیباترین مراکز خرید در جهان و همچنین داشتن یک مرکز هنری تجاری است. ضعف شما ضعف است؟ صدها رستوران را که معتبرترین راهنماهای آشپزی توصیه می شوند ، کشف کنید. به چیز بیشتری احتیاج دارید؟ پوزناچ یکی از سبزترین شهرهای لهستان است که بسیاری از دوچرخه سواران و عابران پیاده در تابستان از آن لذت می برند. پوزناچ همچنین میزبان رویدادهای باورنکردنی از جمله "بندر اتنو" یکی از بهترین جشنواره های موسیقی در جهان است.

به دنبال یک سفر عاشقانه یا خانوادگی هستید؟ ما توصیه می کنیم بازار کریسمس Poznań که در بین زیباترین های اروپا قرار گرفته است. جشنواره مجسمه سازی یخ خود را که تنها نوع خود در اروپا است از دست ندهید.

6. مالاگا ، اسپانیا

امسال بارسلونا و مادرید را فراموش کنید و به مالاگا بروید! در کوچه های مرکز تاریخی قدیمی قدم بزنید ، ریه های خود را با هوای تازه دریا بر روی اسکله ها پر کنید ، روی ماریناها بخرید یا یک کوکتل را در پشت بام یک نوار مرسوم ، مد روز بخرید. برای یک منظره پانوراما از شهر ، روی Grande-Roue کوهنورد کنید یا برای دیدن نمای 360 درجه از یکی از زیباترین شهرهای اروپا به بالای قلعه جبرالارو بروید. با یک روز هیجان در "Caminito del Rey" ، یکی از زیباترین جاذبه های طبیعی در استان مالاگا ، رفتار کنید. سرانجام ، در یکی از چکش های باشکوه مالاگا لحظه ای از سعادت خالصانه لذت ببرید.

مالاگا یک مقصد منحصر به فرد در اروپا و ترکیبی از مدرن و سنتی است. این شهر اوقات فراغت ، گردشگری ، ساحل ، gastronomy و خرید را با تجارت و ارائه فرهنگی گسترده و رویدادهای شناخت جهانی ترکیب می کند.

7. ژنو ، سوئیس

شما آن را در بین محبوب ترین مقصد برای بازدید در سال 2019 قرار داده اید. ژنو برای یک شهر تفریحی ، برای خرید ، فرهنگ و دوستداران طبیعت شگفت آور ، درخشان و عالی است.

ژنو smorgasbord از تجربیات غیرقابل قبول در یک وضعیت طبیعی یک نوع ارائه می دهد. از سواحل بزرگترین دریاچه اروپا غربی تنها در یک ساعت ، خود را در پای مونت بلان ، بالاترین قله این قاره پیدا کنید. مثل اسکی صبح و خرید بعد از ظهر احساس می کنید؟ مشکلی نیست! اینجا هر کاری امکان پذیر است!

ژنو با دیدگاه های نفس گیر خود بار دیگر وقت و زمان شما را متحیر می کند! از آب جت های معروف جت d'Eau در 140 متر بالاتر از دریاچه ژنو ، تا حومه شهر زیبا و مسیرهای تاکستان ، از منظره متنوع و دلربا خود لذت می برید.

چه این سفر به قلب زادگاه افسانه ای ساعت مچی های زیبا باشد ، لذت بردن از لذت ناهار خوری در رستوران های برتر و یا خیساندن وزوز منطقه بین المللی ، ژنو همه اینها را دارد! حتما در ژنو تجربه خوبی داشته باشید!

8. کاواتات ، کرواسی

کرواسی باید یکی از زیباترین کشورهای جهان باشد و کاوات ، واقع در سواحل دریای آدریاتیک ، یک گوهر واقعی است. این شهر کوچک با تعجب آور و باشکوه ، تنها 20 کیلومتر با Dubrovnik فاصله دارد. کاوات شما را با زیبایی مناظر خود و همچنین غنای میراث فرهنگی و تاریخی آن… و گاسترومنیای آن شما را اغوا می کند!

اماکنی مانند Cavtat که بازدیدکنندگان زیادی را ارائه می دهد بسیار نادر است. مناظر آن ، میراث غنی فرهنگی و تاریخی در کنار طیف وسیعی از خدمات ارائه شده به گردشگران ، پاسخگوی خواسته های گردشگران امروزی است ، از این رو آن را به یکی از جذاب ترین مناطق ساحل دریای آدریاتیک تبدیل کرده است.

9. براتیسلاوا ، اسلواکی

پایتخت اسلواکی باید در لیست سطل سفر شما قرار داشته باشد. براتیسلاوا یک شهر مدرن در دانوب است ، جایی که تاریخ قرن با گذشته ای جالب و جذاب با آن ترکیب شده است. این فقط مقرون به صرفه بودن و نزدیکی براتیسلاوا با سایر پایتخت ها نیست که بازدید کنندگان را به پایتخت اسلواکی جذب می کند. اگر به دنبال یک استراحت شهری پر از فرهنگ ، غذاهای استثنایی ، تجربیات منحصر به فرد و فضای منحصر به فرد هستید ، براتیسلاوا مکانی است که باید از آن استفاده کنید.

مثلث مسلط - قلعه براتیسلاوا ، برج UFO و کلیسای جامع سنت مارتین - ترکیبی از مناظر پانوراما دیدنی و جذاب در شهر ، تجربه های شگفت انگیز آشپزی را به همراه یادآور تاریخ غنی سازی تاج گذاری شهر ارائه می دهد.

10. Sainte Maxime ، فرانسه

Sainte-Maxime یکی از مقصد های مورد علاقه شما در اروپا است. این پناهگاه آرامش است ، مقصدی مناسب برای تعطیلات در کنار خانواده یا دوستداران. این مکان که بین پرووانس و ریورا فرانسوی واقع شده است ، معتبر ، گرم و پذیرایی است.

Sainte-Maxime به دلیل زیبایی مناظر ، آبهای فیروزه ای و سواحل بی پایانش در سراسر جهان شناخته شده است. محبوبیت آن در مسافرتهایی از سراسر جهان به دلیل داشتن روح معتبر پروانه ای آن است. اگر می خواهید تجربه های جدیدی را تجربه کنید ، با افراد جدیدی ملاقات کنید ، طعم های جدیدی را کشف کنید ، Sainte-Maxime مطمئناً مکانی برای شماست.

11. دینانت ، بلژیک

دینانت در حال تبدیل شدن به ملکه اینستاگرام ، یکی از مرسوم ترین مقصد های اروپا است. این شهر جذاب واقع در جنوب بلژیک ، هیچ چیز برای سایر مناطق مهم توریستی بلژیک از جمله شهر متعالی بروژ یا شهر پر جنب و جوش و درخشان آنتورپ ، حسادت ندارد.

به محض رسیدن به دینانت ، چشم انداز شما را مجذوب خود می کند: رودخانه meuse و صخره ها این کارت پستال زیبا را قاب می کنند. از کلیسای دانشکده خود دیدن کنید و با قدم زدن به قله دینانت برسید و قلعه ارگ ​​را کشف کنید ، قلعه‌ای که منظره باشکوهی از رودخانه Meuse و یکی از زیباترین دره های اروپا ارائه می دهد. از صدف و چیپس روی کروز لذت ببرید و "Leffe Blonde" را از دست ندهید. این آبجو معروف در واقع در اینجا توسط راهبان بانوی ما از Leffe- ابی تنها در چند صد متر از دینانت ساخته شده است.

دینانت همچنین یک شهر ماجراجویی ، gastronomy و تاریخ است. به خانه مخترع ساکسیفون ، آدولف ساکس که در اینجا متولد شده است ، مراجعه کنید و خواهید فهمید که دینانت چقدر در تاریخ موسیقی و جاز تأثیر داشته است. برای یک تجربه کامل ، از طریق درب نانوایی قدم بزنید و یک "Couque de Dinant" بخرید. این شیرینی شیرین باورنکردنی به اندازه چوب سخت است و در هیچ فنجان قهوه جای نمی گیرد اما طعم آن بی نظیر است! این بیسکویت ها نمایانگر اماکن دیدنی شهر و یا نقوش برجسته مانند گراز وحشی ، ماهی ، گل ، مناظر و ... شرط محکم است که شما در پایان بیسکویت در پایان شهر خود در دینانت موفق نخواهید شد! صحبت از شرط بندی ، دینانت همچنین یک کازینو جدید دارد. به هر حال ، حتماً با خاطرات دوست داشتنی شهر را غنی تر کنید. در تابستان با یک تور کایاک در کنار رودخانه لس ، با فریسون های پشت سر خود رفتار کنید و با یک کوهنوردی در یکی از زیباترین رودخانه بلژیک ، از یک منظره باشکوه از قلعه والزین متحیر شوید.

12. آتن ، یونان

خورشید ، gastronomy ، فرهنگ ، زندگی شبانه ، بناهای تاریخی ، دریا ، یک آسمان آبی ... به آتن ، یکی از بهترین مقاصد اروپا خوش آمدید! آتن هر سال در 15 مقصد برتر قرار دارد و تمام سال از طریق آن مسافران اروپایی را به جستجوی ریشه های خود بلکه مسافرانی از سراسر جهان جذب می کند.

این شهر تاریخی است و مهد فلسفه اروپا است. آتن هر دو در تاریخ متلاشی شده و به مدرنیته و مباحث فرهنگی و اقتصادی فردا متمرکز شده است. مسافران عاشق معماری آن ، منطقه Plaka ، بناهای تاریخی ، gastronomy ، مغازه های مرسوم ، مد روز بلکه زندگی شبانه آن هستند. مجاورت آن با دریا (15 دقیقه با مرکز شهر فاصله دارد) آن را نیز بسیار جذاب می کند. شهری از تناقضات و تضادهای بزرگ ، در کشوری که برای نخستین بار حسن نجیب و سخاوت را نسبت به افرادی که از خانه خود دور هستند ، ابداع کرد.

اکثر مسافران از ساکنین آتن که از نظر دلهره ، گنجینه های معده و گردشگری خود را به اشتراک می گذارند ، قدردانی می کنند.

13. کوتور ، مونته نگرو

کوتور قطعاً مرسوم ترین مقصد اروپا است. کوتور معتبر ، جذاب ، نفس گیر است. این شهر برای یک استراحت آرام ، برای غذاهای خوب ، برای دوستداران بلکه برای طرفداران پیاده روی ، تاریخ ، فرهنگ عالی است.

کوتور مقصد مناسبی برای افرادی است که به دنبال اصالت و تجربیات جدید هستند. از استحکامات شهر قدیمی دیدن کنید ، به سمت قله های کوتور قدم بزنید یا در خلیج کوتور "بوکا کوتورسکا" ، یکی از زیباترین خلیج های اروپا کشف کنید.

Kotor یک انتخاب عالی برای تعطیلات برای کسانی است که نمی توانند ذهن خود را در مورد داشتن یک تعطیلات آفتابی فعال یا آرامش بخش و یا کشف میراث ، فرهنگ و تاریخ ، تعطیلات خانوادگی یا یک سفر عاشقانه انتخاب کنند. کوتور برای همه مناسب است. امسال پایتخت های بزرگ را فراموش کرده و در کوتور ، یکی از زیباترین مناطق مقصد اروپا ، استراحت کنید.

پروازها و اقامت خود را با تور اروپا بهترین قیمت و همچنین تورها و فعالیتهای خود در Kotor مانند یک تور قایق رزرو کنید تا "بانوی ما راک ها" را کشف کنید و در غار آبی شنا کنید.

14. ریگا ، لتونی

مرسوم ، مد روز تر از همیشه ، ریگا بخشی از لیست سطل های سفر شما امسال است. ریگا یک مقصد عالی برای کشف افق های جدید است. ریگا ترکیبی بی سابقه از معماری ، تاریخ ، مدرنیته ، کافه ها و رستوران های مرسوم ، مد روز ، خیابان های خرید را ارائه می دهد که هم محصولات سنتی و هم محصولاتی را توسط طراحان محلی ارائه می دهند.

ریگا یک شهر استقبال و پویا ، مقصدی رنگارنگ و درخشان است. اگر می خواهید در اینستاگرام عصبانی شوید ، این شهری است که باید امسال از آن دیدن کنید. ریگا همچنین یک شهر عالی برای علاقه مندان به معماری و یا علاقه مندان به معماری است. مرکز تاریخی قدیمی آن مملو از رستوران های سنتی یا غذاهای فیوژن است.

ریگا برای دوستداران ، دوستان ، مجردها ، نمایش های بی نظیر تاریخ یا فقط برای افرادی که می خواهند استراحت کنند و احساس خوبی داشته باشند مناسب است. ریگا برای درمان آبگرم و رویه های زیبایی برش خورده است و شما می توانید این کار را در مرکز انجام دهید. وقتی در ریگا هستید ، حمام سنتی لتونی ضروری است!

15. فلورانس ، ایتالیا

فلورانس غیرقابل مقایسه است: زیبایی ، نور و جو آن همه شما را اغوا خواهد کرد. فلورانس قرنهاست که الهام بخش بزرگترین هنرمندانی است که در دنیای هنر متحول شده اند. این شهر شاهد تولد بزرگترین شاهکارهایی است که تاکنون توسط بشر تولید شده است. معماری آن بسیار غنی است و موزه ها ، مجسمه ها و نقاشی های آن در سراسر جهان شناخته شده است.

فلورانس شهری با ریشه و بال است ، شهری که در صدر توسعه و ایجاد پایدار قرار دارد. فلورانس همچنین نگران آینده ، محیط زیست و موضوعات اصلی مربوط به تغییرات اجتماعی و محیطی است.