PRO PICS

travel, tutorial, home

ارائه دهنده خدمات سئو چیست؟

خدمات سئو

خدمات بهینه سازی موتور جستجو (SEO) خدماتی هستند که توسط یک آژانس بازاریابی برای کمک به یک شرکت برای بهبود یک وب سایت یا صفحه وب ارائه می شود تا کیفیت و کمیت ترافیک ارگانیک موتورهای جستجو را افزایش دهد. سئوی موفق به این معنی است که یک صفحه وب در صفحه نتایج موتور جستجو (SERP) بیشتر ظاهر می شود. محبوب ترین موتور جستجو گوگل است، اما سایر موتورهای جستجو (بینگ، یاهو، داک داک گو و غیره) نیز الگوریتم های منحصر به فرد خود را برای خزیدن صفحات وب و برگرداندن نتایج برتر جستجو دارند.

معمولاً، یک شرکت یک ارائه‌دهنده خدمات سئو را استخدام می‌کند تا فهرست نتایج جستجوی گوگل ارگانیک خود را برای مجموعه خاصی از کلمات کلیدی مرتبط بهبود بخشد.

خدمات بهینه سازی موتورهای جستجوگر برتر
ارائه دهندگان 

خدمات سئو - مشاوره سئو توسط علی اصبحی

باید این خدمات کلیدی را در پیشنهادات خود بگنجانند:

ممیزی SEO
ممیزی SEO فرآیند تجزیه و تحلیل چگونگی ارتباط حضور وب با بهترین شیوه های سئو است. یک ارائه دهنده سئو باید نگاهی عمیق به استراتژی فعلی یک شرکت داشته باشد و تجزیه و تحلیل کند که شرکت کجا برتر است و کجا نیاز به بهبود دارد. ممیزی ویژگی‌های وب‌سایت را بررسی می‌کند که به طور سنتی برای تعیین رتبه‌بندی SERP یک وب‌سایت از جمله پیوندهای شکسته، عنوان صفحه و متن جایگزین تصویر استفاده می‌شوند.

تحلیل رقبا
تجزیه و تحلیل رقابتی شامل تحقیق در مورد پیوندها، کلمات کلیدی و محتوای وب سایت های رقیب به منظور مهندسی معکوس موفق ترین عناصر این تاکتیک ها در استراتژی SEO خود شرکت است. یک ارائه دهنده سئو باید در مورد رقبای آنلاین و آفلاین تحقیق کند و استراتژی سئوی شرکت را بر اساس آن تنظیم کند.

استراتژی سفارشی
یک ارائه‌دهنده سئو باید رویکرد سئوی یک شرکت را با توجه به جایگاه و مشخصات آن‌ها تنظیم کند تا بیشترین بازگشت سرمایه را داشته باشد. یک استراتژی سفارشی یک اولویت بزرگ برای اکثر مشتریان است.

بهینه سازی خارج از صفحه
بهینه سازی خارج از صفحه بر ایجاد لینک از سایت های معتبر و مرتبط تمرکز دارد. لینک بیلدینگ ترافیک را به وب سایت شرکت باز می گرداند و به موتورهای جستجو نشان می دهد که یک سایت معتبر است.

بهینه سازی روی صفحه
بهینه سازی درون صفحه بر تجربه کاربر و بهینه سازی محتوای صفحه برای کلمات کلیدی مرتبط تمرکز دارد. یک ارائه‌دهنده سئو کلمات کلیدی مرتبط را که حجم جستجوی قوی دارند، بررسی می‌کند، اطمینان حاصل می‌کند که محتوای داخل صفحه، پرس و جو و هدف جستجوی کاربر را برآورده می‌کند، و پیوندهای داخلی را با لینک‌های خروجی مرتبط و معتبر متعادل می‌کند.

گزارش های ماهانه
یک ارائه‌دهنده سئو باید گزارش‌های عملکرد ماهانه را ارائه دهد که جزئیات عملکرد استراتژی سئوی پیاده‌سازی شده را نشان دهد. این گزارش ممکن است ترافیک ارگانیک، نرخ تبدیل و رتبه بندی در نتایج جستجو را پوشش دهد.

ارائه دهندگان خدمات سئو محبوب
فروشندگان برتر ارائه دهنده خدمات سئو عبارتند از:

راست شمالی
مشعل دید
WebFX
SocialSEO
پیروز