PRO PICS

travel, tutorial, home

10 برند برتر LED تلویزیون در جهان 2019

تلویزیون از چند دهه تا کنون بخش مهمی بوده و به عنوان بهترین شیوه سرگرمی برای همه شناخته شده است. آن را یک نوزاد یا یک فرد سالخورده با تماشای بهترین نمایش یا کانال در تلویزیون لذت خواهید برد.

 

با این حال، در طول سال، صنعت تلویزیون رشد فوق العاده ای در مورد راه هایی که تلویزیون می تواند دیده شود. تلویزیون قبلا مورد استفاده قرار گرفت و سپس تلویزیون تخت، تلویزیون ال سی دی و در نهایت LED TV آمد. این تلویزیون های LED تلویزیون های نازک تر هستند و با نهایت مشاهده می شوند. مارک های مختلف تلویزیون موجود از طیف 150 تا بیش از 10،000 دلار وجود دارد.

 

تفاوت تلویزیون تلویزیون با کیفیت بالا، کیفیت تصویر و مهم ترین برند است. در بین المللی، چند مارک برتر وجود دارد که توسط نام تجاری و اعتبار انتخاب شده توسط مردم بیش از دیگران است. اگر از میان کسانی هستید که عاشق تلویزیون هستید یا حتی فکر می کنید برای خرید تلویزیون، مقاله بسیار مفید تر از یک تکه اطلاعات است. بگذارید ما را در لیستی از 10 بهترین علامت های تجاری تلویزیون LED در جهان در سال 2019 بررسی کنیم.

-

فهرست مطالب

  1. Vizio - 3٪ سهم بازار
  2. Sharp - 3.2٪ سهم بازار
  3. توشیبا - 3.4٪ سهم بازار
  4. پاناسونیک - 3.7٪ سهم بازار
  5. Skyworth - 5.3٪ بازار سهام
  6. TCL - 5.6٪ سهم بازار
  7. Hisense - 5.6٪ سهم بازار
  8. سونی - 6.9٪سهم بازار
  9. ال جی -12.6٪ سهم بازار
  10. سامسونگ -21٪ بازار سهام

 

  1. Vizio - 3٪ سهم بازار

بهترین مارک های تلویزیون LED در سال 2019

 

از جمله مارک شناخته شده ترین در ایالات متحده و در سراسر جهان، نام تجاری الکترونیک Vizio TV است. این در سال 2002 توسط ویلیام وانگ، کن لائو و لاین نیوزوم تاسیس شده است. به طور عمده در ایالات متحده مشهور است و همواره تلاش کرده است خدمات خود را در خارج از ایالات متحده نیز گسترش دهد. Vizio تلویزیون های تخت مقرون به صرفه می سازد. محبوبیت آن افزایش پیدا نکرده و ظرف مدت 4 سال از تأسیس آن، درآمد Vizio در 700 میلیون دلار فروکش کرد.

در تلویزیون هایی که قیمت تلویزیون با دیگر مدل ها و برندها متفاوت می باشد دقت کنید که می تواند هم کیفیت هم خدماتش باعث این افزایش نرخ باشد و شاید عمر زیادش نیز شامل شود. 

این شرکت که تنها با 3 نفر شروع به کار کرد و با سرمایه 6،00 دلار، در سال 2007 بیش از 2 میلیارد دلار درآمد داشت. برای رسیدن به رقابت، Vizio همیشه برای مشتریان خود تخفیف ارائه می دهد. Vizio بیش از 400 کارمند در سال 2012 داشته است. مدل های ورودی Vizio سری D و E محبوب ترین هستند در حالی که مدل های حق بیمه، مرجع و Smartcast نیز بسیار مورد علاقه. این در حال گسترش در سراسر جهان و مکان خود را در شماره 10 در لیست است.

 

9. Sharp - 3.2٪ سهم بازاربهترین برندهای تلویزیون LEDشرکت ژاپنی که طراحی و ساخت الکترونیک را در سراسر جهان از سال 1912 فروخته است شارپ است. بر اساس ژاپن، تلویزیون شرکت ها تحت نام Aquos فروخته می شود. این یک رهبر برای تلویزیون در ژاپن است و بیش از 50،000 کارمند در سراسر جهان کار می کند. چراغ های شارپ برای روشنایی و رنگ های شگفت انگیز مشهور هستند. تلویزیون های LED شرکت دارای 10 واحد تولیدی در جهان هستند که محبوب ترین مدل های تلویزیون LED هستند. LCC-32LE350M و LC-40LE355M.

 

8. توشیبا - 3.4٪ سهم بازاربهترین برندهای تلویزیون LED کنگلومرا دو شرکت Tokyo Denki و Shibaura Seissaku-sho در سال 1939 به توشیبا تبدیل شد که نام تجاری الکترونیکی معروف در سراسر جهان است. توشیبا تا به حال بسیاری از ادغامها را با محصولات و خدمات متنوعی مقابله کرده است که منجر به مبارزه در روزهای اولیه برای موفقیت در تلویزیون شد. با این حال، از چند سال گذشته، جدیدترین مدل های تلویزیون LED که توسط توشیبا راه اندازی شده اند، چشمگیر است که آنها را به بازار عرضه می کند. مدل های برتر تلویزیون ال ای دی توشیبا بسیار نوآورانه هستند. توشیبا مجموعه ای از مدل های مختلف را به عنوان اندازه و قیمت ارائه می دهد با خدمات خوب قبل و پس از فروش از جمله گارانتی طولانی مدت. با بیش از 2،000،000 کارمند در توشیبا، نام تجاری مطمئنا ورودی در لیست است.

 

7. پاناسونیک - 3.7٪ سهم بازاربهترین برندهای تلویزیون LED Panasonic شناخته شده شرکت ژاپنی الکترونیک در سال 1918 با داشتن دفتر مرکزی آن در اوزاکا، ژاپن تشکیل دارد. نام تجاری ویژگی های پیشرفته و حق بیمه مانند سیستم هدایت صوتی، Wi-Fi فعال، به اشتراک گذاری USB (دو برابر) و جدیدترین تکنولوژی برای لذت بردن از کیفیت تصویر در خانه است. سری LED های هوشمند سری Viera دارای Wi-Fi و سازگار با مشاهده 3D هستند و این تجربه لذت بخش تر است. پاناسونیک دارای پشتیبانی مصرف کننده بزرگ است که زندگی را برای همه مشتریانش آسان می کند.

 

6. Skyworth - 5.3٪ بازار سهامبهترین برندهای تلویزیون LED Skyworth در شانگهای واقع در چین است که یک نام تجاری الکترونیک چین است که در چین و دیگر کشورها به عنوان نام بزرگ نیز شناخته شده است. گفته می شود که در سال 2016، این شرکت 8. 9 میلیارد دلار ارزش دارد. آنها در کسب و کارهای مختلف مشغول به کار بوده و به طور عمده بر فعالیت تجاری خرده فروشی تلویزیون متمرکز شده اند. آنها قصد دارند تا کسب و کار خود را به هند گسترش دهند، زیرا دامنه وسیعی در آنجا وجود دارد. اخیرا آنها باریک ترین تلویزیون AIR TV-55G7200 جهان را راه اندازی کرده اند که نام خود را در این صنعت بریده اند. آنها قصد دارند سهم بازار 10٪ تا سال 2017 داشته باشند.

 

5. TCL - 5.6٪ سهم بازاربهترین برندهای تلویزیون LED یک شرکت الکترونیک چینی که پیشگام تلویزیون LED ارزان قیمت با کیفیت بالا به مصرف کنندگان آن TCL است. TCL معتقد است که بهترین خدمات را برای مصرف کنندگان خود فراهم می آورد و بیشتر در استفاده از بهترین مونتاژ کلاس برای تلویزیون LED و صرف کمتر در تبلیغات و هزینه های بازاریابی هزینه می کند. در سال 2010، TCL سومین تولید کننده تلویزیونی در جهان بود. با توجه به جریان تقاضا و عرضه TCL Led Television، قطعا سهم بازار را در آیندۀ آینده به دست خواهد آورد.

 

4. Hisense - 5.6٪ سهم بازاربهترین برند های LED تلویزیون 2019