PRO PICS

travel, tutorial, home

بهترین شهربازی دبی برای کودکان, شهربازی کیدزانیا دبی

دبی ملقب به شهربازی میلیاردرها است و در قلب خود تفریحات و هیجانات فراوانی برای تمامی سنین و علاقه ها جای داده است.برای تفریح و تجربه هیجان در دبی سن شما هیچ اهمیتی ندارد از کم ترین سن تا بالاترین سن برای شما تفریحات متنوع و هیجان انگیز فراوانی خواهد بود. تور دبی با تمام این هیجانات دوست داشتنی و جذاب خواهد بود.

شهربازی-کیدزانیا-دبی

شهربازی-کیدزانیا-دبی

یکی از بهترین تفریحات برای کودکان در دبی, شهربازی کیدزانیا دبی است.این شهربازی در مرکز خرید دبی مال و در طبقه دوم این مرکز مرکز خرید قرار گرفته است.این شهربازی از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۰ شب فعال است و پیشنهاد می کنیم برای بازدید و تفریح کودکانتان در این شهر بازی زمانی حدود ۴ تا ۸ ساعت در نظر بگیرید.

این شهربازی مکان مناسبی برای شکوفایی استعدادهای کودکان شما است و می توانید علایق جدی کودکانتان را بشناسید و برای آینده آن ها برنامه ریزی بهتری داشته باشید.آموزش هایی که در طول بازی در این شهر بازی برای کودکانتان وجود دارد بسیار زیاد هستند و این ویژگی بسیار خوبی برای یک مکان بازی استاندارد برای کودکان است.

شهربازی کیدزانیا دبی را بیشتر بشناسید

این شهربازی تمامی ویژگی های یک شهر در دنیای واقعی را در خود دارد اما تنها تفاوتی که برای آن می توان ذکر کرد این است که در این شهر تنها کودکان رفت و آمد می کنند و تمامی مسئولیت های آن برعهده کودکان است.در این شهر بچه ها زندگی می کنند به دانشگاه می روند در بین مشاغل انتخاب می کنندو بابت کارهایی که انجام میدهند حقوق و دستمزد دریافت می کنند.

کیدزانیای-دبی-دبی-مال

کیدزانیای-دبی-دبی-مال

در این شهربازی کودکان تلاش می کنند شغل مورد نظر خود را انتخاب نمایند و سپس تلاش می کنند پول در بیاورند و زندگی بهتری داشته باشند بعد از آن باید پول و درآمد خود را مدیریت کنند و زندگی خود را در این شهر مدیریت کنند.

این شهربازی یکی از حلقه های شهربازی های زنجیره ای کیدزانیا در جهان است و در زمینی به وسعت هفت هزار و پانصد متر مربع ساخته شده است.

پول و درآمد در کیدزانیا

وجود پول و هزینه در شهربازی کیدزانیا دبی جذابیت این بازی نقش محور را بسیار بیشتر می کند, بچه ها بعد از دریافت حقوق خود پول هایی را خواهند دید که ویژه سرزمین کیدزانیا است!بعد از ورود اولیه کودک شما به کیدزانیا ۵۰ کیدزوز به او تحویل داده خواهد شد.جالب تر اینکه در این شهر یک بانک نیز وجود دارد که امور بانکی همچون واریز به حساب, کارت به کارت و… را انجام می دهند.

کیدزانیا چه امکاناتی دارد؟

اتاق کودک برای کودکان زیر ۲ سال, پاسپورت ویژه این شهر برای استفاده از امکانات بیشتر کودکان,اتاق استراحت, کافه, فروشگاه ها و….

کیدزانیای-دبی

کیدزانیای-دبی

دسترسی به کیدزانیا

همان طور که گفته شد این شهربازی در طبقه دوم دبی مال قرار گرفته است.این مرکز خرید یکی از بهترین موقعیت ها و راحت ترین دسترسی ها را دارد پس نگران رفت و آمد و دسترسی به این مرکز خرید نباشید.

مترو : نزدیک ترین ایستگاه متروی به این شهربازی در همسایگی برج الخلیفه است که حدود یک ربع تا این مرکز خرید فاصله دارد.

اتوبوس : برای دسترسی با اتوبوس می توانید از خطوط ۲۷ و ۲۹ اتوبوس های عمومی دبی استفاده نمایید.

تاکسی : تاکسی های آنلاین اوبر و کریم به صورا آن لاین در سطح شهر وجود دارند و برای انتقال شما به شهربازی کیدزانیا دبی آماده اند.

سرویس رایگان دبی مال : این مرکز خرید سرویس های رایگانی نیز برای آمد و شد افراد قرار داده است.این سرویس ها از ۱۰ هتل معروف دبی به سمت این مرکز خرید می آیند.هتل های سوفی تل, ریکسوس, دوستین, له مریدیان مینا سیاحی, هابتور کرند, له رویال مریدیان, د ریتز کارلتون, موون پیک و….

شهربازی-های-زنجیره-ای-کیدزانیا

شهربازی-های-زنجیره-ای-کیدزانیا

ساعت ها بازدید از این شهر بازی :

یک شنبه تا چهارشنبه : ده صبح تا ده شب

پنج شنبه تا شنبه : ده صبح تا یازده شب

جاذبه های دیدنی دبی در نزدیکی شهربازی کیدزانیا دبی

مرکز خرید دبی مال

آکئاریوم بزرگ دبی

برج الخلیفه دبی

آبنمای بزرگ دبی

اپرای خاص و زیبای دبی

منبع : آرشین پرواز